Mental træning: Dansere og performere

Som danser eller performer er man nødt til, at tage sin fysiske træning alvorligt. De fleste arbejder dagligt på deres styrke, udholdenhed, spændstighed samt deres tekniske træning. Der er ingen genvej til succes, og den daglige træning er et must, hvis man skal nå til tops. Desværre stopper de fleste her. Og når de når til konkurrencen eller til tidspunktet, hvor de skal præstere, håber de, at den hårde træning er nok.

Men har du nogensinde oplevet, at:

  • Din indre dialog var så negativ, at den forhindrede dig i at præstere optimalt?
  • Frygten for at lave fejl forhindrede dig i at leve op til dit potentiale?
  • Din præstation til træning er bedre end når det gælder?

Så ved du også, at det mentale har stor indflydelse på den endelige præstation. Nogle mener, at for at træne godt, kræver det 95% fokus på det fysiske, og 5% på det mentale. Men når man skal lave en succesfuld optræden, er det 95% mentalt og 5% fysisk.

I et mental træningsforløb hos mig, vil jeg blandt andet give dig teknikker, der gør, at du kan forblive rolig i pressede situationer, og kun have fokus på de ting der er relevante for din optræden.

Derudover vil vi udarbejde et mental træningsprogram som passer lige præcis til dig og de områder du gerne vil forbedre.

Kunne du tænke dig, at jeg også hjælper dig, til at få det optimale ud af dine evner, så kontakt mig her eller book en gratis forsamtale.

Læs mere om: Mental træning og coaching